פורסם ע"י : Utour יום רביעי, 17 ביוני 2015

חלמנו אמסטרדם - והגשמנו

שנה שעברה אני ומשפחתי נסענו להולנד, בתור משפחה לא מהעשירות ביותר החלטנו בנובמבר שאנחנו רוצים לטוס אבל צריך לאסוף כסף אז כל המשפחה עזרה והשקיעה עד שבמאי הטיול סוףסוף יצא לפועל ! נרגשים יצאנו אל שדה התעופה (טיסה ראשונה של אחי הקטן!) וכשהגענו להולנד הכל היה מדהים מזג האוויר היה מעולה וקריר והנוף היה משגע, משדה התעופה נסענו לכפר הנופש בו התארחנו (דה האמהוף) מקום קטן ויפיפה בעצמו שיש בו פארק מים קטן עם חימום. באותו ערב אני, אחי ואחותי התארגנו לצאת לבריכה ואז אמא שלי הביאה חדשות מרגשות אחרי כמעט 10 שנים שהיה אסור לה להיכנס לבריכה בגלל בעיה קשה שהייתה לה בגב למרות שהיא אהבה מאוד לשחות ולהיות במים היא לא יכלה להיות במים בגלל המחלה שלה, לפני הטיסה היא קיבלה אישור מהרופא ועכשיו היא תוכל להיכנס ולבלות איתנו במים ! כולנו היינו כל כך שמחים כי אלה חדשות מרגשות מאוד ! אז בטמפ' של 5 מעלות יצאנו עם בגדי הים לכיוון הבריכה ובילינו שם מספר שעות עם אמא שלי וזו באמת הייתה הרגשה מעולה שהיא הייתה איתנו במים ולא ישבה על כיסא ליד הבריכה מחכה לנו כפי שעשתה בעבר.

שהינו שם במשך שבוע וכל ערב כשהיינו חוזרים לכפר הנופש הלכנו לבריכה ושחינו,שיחקנו ונהנו עם אמא. בהמשך החופשה כשהלכנו לבקר באמסטרדם עשינו סיבוב על הטראם ואחרי שסוף סוף הצלחנו להתמצא טיפה הבנו איפה התחנה שלנו וירדנו, במקום שירדנו הכביש נראה כמו מדרכה אז אני אמא שלי ואחי הקטן פשוט המשכנו ללכת לאט ודיברנו ביננו
אחרי כמה דקות אחותי צעקה לנו משהו וכשהסתובבנו גילינו שאנחנו הולכים על הכביש ולא רק זה אלא שגם עצרנו כבר 4 רכבות (טראמים) שחיכו מאחורינו והיו מנומסים מדי מכדי לצפור ושכמעט כל הרחוב התחיל לצחוק עלינו. זו הייתה חוויה כל כך מצחיקה שבחיים לא נשכח. את החופשה המדהימה הזאת באמת שלא אשכח (במיוחד את החיוך על הפנים של אמא שלי כל פעם שנכנסו למים והעובדה שאחותי כל הזמן צוחקת עלינו על המקרה באמסטרדם).

היעד הבא שאני ואמי רוצות ללכת -אליו זה ארה"ב (חלום משותף של שתינו) ולכן אני מקווה מאוד שאני אצליח לזכות בתחרות שנוכל להגשים את החלום הזה