פורסם ע"י : Utour יום שני, 22 ביוני 2015

ארה"ב 1995 , אני וחברה שלי בטיול מהמם ומלא אדרנלין בארה"ב מחוף לחוף צעירות ותוססות.
עברנו עיירות, ערים ודרכים אין סוף, וכך גם גודל המזוודות והתיקים שלנו שהתמלאו עד אין קץ במלוא קניות ומתנות ופיצ'יפקס ומזכרות ומה לא... באחד מימי הטיול הסמוכים לתאריך החזרה, העמסנו את כל תכולתנו על גבי הרכב השכור הקטן, אכלנו דבר מה, ו...יצאנו לדרך, להמשיך ולתור את מרחביה העצומים של ארה"ב. עלינו על כביש דו מסלולי בנסיעה שגרתית למדיי, עד אשר הגענו אל הכביש המהיר הלא הוא ה - haighway אשר סאן בצורה מטורפת ובלתי רגילה!! נסינו להשתלב בתנועה המשלבת שישה מסלולי ענק דחוסים ברכבים השואגים קדימה.

התחלנו גם אנו בנסיעה מהירה עם כולם, רגועים על שאנו בדרך הנכונה, קדימה אל היעד. מסתבר שבאותה השנייה בד בבד בו נרגעו רוחותינו ...נפתח גם הבגאז'....וכל אבל כל תכולת המסע שארך חודשים שארזנו עמנו בתיקים ובמזוודות, הועף אל עבר כל הכביש המהיר, עליה עטו ודרסו כל הרכבים הדוהרים עד שנמרחה כליל...אנו רק יכולנו בהשתוממות ובפה פעור להביט חצי מבעד המראות ובמבט חטוף לאחור להבין את אשר אירע ולהבין שנותרנו אך ורק עם מה שעלינו.

....מסקנה - אל תסחבו, פשוט שימו בול ותשלחו!!! :-)