פורסם ע"י : Utour יום שישי, 26 ביוני 2015

מאת: טום פרזמן

אני ועוד שישה חברים יצאנו בסוף אוגוסט לאחר חודשיים במחנה קיץ בניו יורק למסע של פעם בחיים במערב-דרום ארה״ב. אנחנו ושני רכבים. אז היו לנו הרבה הרפתקאות מטורפות אבל זאת בהחלט תזכר כהגדולה מכולן.

זה היה ערב יום כיפור ועשינו את דרכינו לסן פרנסיסקו, ניסינו להספיק להגיע בשביל שהחבר׳ה שצמים יוכלו להספיק לארוחה מפסקת. הגענו לעיר, מקום שלא היינו בו מעולם ועוד לא ידענו איפה אנחנו הולכים לישון. אז לאחר דיון בין כולם החלטנו אני וגיא לשים את כולם במסעדה ברגע שאנחנו מגיעים ולסוע ישר להוסטל שלא יגמרו החדרים ונישאר בלי מקום לישון.

לי ולגיא לא היה אכפת בגלל שאנחנו היחידים בחבורה שלא צמים. אז הגענו למסעדה ושמנו את כולם שם אבל לפני שיצאנו להוסטל היינו צריכים להעביר את כל התיקים והציוד האישי של כולם לרכב אחד, זה שאני וגיא נסענו בו, בכדי שיהיה מקום לכל השאר לסוע ברכב השני שיבוא לפגוש אותי ואת גיא בהוסטל. אז נסענו אני וגיא ברכב עמוס בכל התיקים והדברים לכיוון ההוסטל. הגענו עם הרכב להוסטל והתחלנו לחפש חניה, משימה בלתי אפשרית אם אפשר לציין.

נסענו לאורך כמה רחובות עד שמצאנו חניה ונכנסו בה עד ששמנו לב שהמקום מוקף בהומלסים ונרקומנים אז החלטנו שלא כדאי. אז המשכנו לחפש עד שמצאנו מקום שלוש דקות מההוסטל בצומת הומה אדם וליד מלא חנויות אז החלטנו להחנות שם .. מה כבר יקרה .. גם ככה זה היה לשעתיים שלוש גג. חנינו והלכנו להוסטל וסגרנו חדרים לכולם. חיכינו לכולם ואחרי שעה הם הגיעו. אני וגיא החלטנו לחזור לרכב להביא אותו עם כל הציוד של כולם. בעודנו רצים לכיוון הרכב אני מריץ בדיחה שהרכב כבר הפוך בלי גלגים .... לצערי הייתי קרוב, פרצו לנו לרכב וגנבו משם הכללללללל- 5 מוצ׳ילות, תיקי יד, דברי ערך, כבלים מטענים מה שהיה אפשר לסחוב לקחו ... בקטע מוזר את התיק שלי ושל גיא כנראה לא היה אפשר לסחוב אבל לגיא גנבו תיק גב עם מחשב נייד. אז למעשה לכולם גנבו חוץ ממני, כל פעם שנזכרתי במשהו שנעלם לי - ״יששש כן גנבו לי משו״ (הרגשתי מאוד רע שרק לי לא גנבו ) ... אבל כל דבר שחשבתי שנגנב לי בסופו של דבר הופיע בתיק כזה או אחר ^^ שני שוטרים הגיעו לגבות מאיתנו עדות , אני בוכה את החיים מרגיש רע בגלל כולם.

השוטרים היו בטוחים שאני מסומם כי רעדתי מההלם שמה שקרה. התקשרתי לכולם בהוסטל וסיפרתי להם מה קרה .. הם באו לשם וביחד בכינו כולם. בסוף הבכי הפך לצחוק ושעה אחרי זה נקרענו מצחוק בחדר שלנו בהוסטל . כי למרות שחלקנו נשארו רק(!!!!) עם הבגדים שעל גופם ושלשניים גנבו את הדרכונים יום לפני טיסה למקסיקו {שהם פיספסו} טיול זה טיול ובגיל הזה מה לעשות הדברים האלו הם מה שהופכים טיול לבלתי נשכח ולא רק בפן שלילי.

אזיש פה הרבה מוסרי השכל אבל מה שהכי מענין - אני לא צמתי .בעוד שכולם כן, לא גנבו לי דבר, זה חברים - האירוניה הגדולה