פורסם ע"י : Utour יום שני, 27 ביולי 2015

מאת: אסנת דורובסקי

בעלי ואני מאד אוהבים לנסוע לחופשות ולראות עולם, ותמיד דמיינו איזה כיף יהיה לנסוע כמשפחה וכמה שזה יהיה מושלם, אז בפסח האחרון נסענו לחופשה הראשונה מאז שבננו יהונתן נולד, וחשבנו לעצמנו באיזה יעד יהיה לנו מעניין ונחמד, מאחר ואנו שומרים מקום מיוחד בלב לאמסטרדם היפה, החלטנו ששם נעשה את הטיול הראשון שלנו כמשפחה, עלינו על טיסה וזה לא היה קל, כי הקטנצ'יק לא נח לרגע, ולכל מקום זחל, הטיסה עברה בשלום ונחתנו בשמחה, את הלילה הראשון העברנו כולנו בשינה ערבה וברוכה, למחרת יצאנו לטיול רגלי ברחובות העיר, ויהונתן לא הבין מה קורה כי את הנוף הוא לא הכיר, לבסוף הסתגל ולא הפסיק להתלהב, נראה היה לנו שבאמסטרדם הוא התאהב, טיילנו ברחובות, שתינו קפה ואכלנו טוב, ולמען האמת היינו רוב היום ברחוב, מידי פעם הגשם תפס אותנו לא מוכנים, אז קנינו מטריה ומגן גשם לעגלה שלא נסתובב רטובים, לא ויתרנו על סיבוב בספינה בתעלות המדהימות, זו היתה הפעם הראשונה של יהונתן בשיט, וזה עבר ללא תקלות, את היונים בכיכר הדאם האכלנו כמובן, ויהונתן היה בטירוף ולא הפסיק לנהום כמותן, ניתן לראות בתמונה שלמרות הגשם על הגלידה הוא לא ויתר, היה מרוח כולו – פנים, בגדים, ידיים ובכל מקום אחר, היתה חוויה מיוחדת ושונה בטיול המשפחתי הראשון, ולבטח לא יהיה זה באמסטרדם ביקורינו האחרון, אנחנו כבר התחלנו לתכנן את חופשתנו הבאה, וכולי תקווה שנחזור ממנה עם עוד אח או אחות בפוטנציה! :)